عجب........

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

دخترای..

دهه ۵٠ مامان من کلاس فوق العاده دارم دیرتر میام

دهه ۶٠ مامان من با دوستام قرار دارم دیر میام

دهه ٧٠ مامان من با دوست پسرم قرار دارم دیر میام

دهه ٨٠ مامان من میرم خونه دوست پسرم شب نمیام

دهه ٩٠ مامان شب خونه نمونید دوست پسرم میاد پیشم

  خدا بخیر کنه..زبان درازیخنده



نظرات شما عزیزان:

delaram
ساعت10:34---3 مهر 1393
یااااااااااااااا خداااااااااااااااااااااا عجب پرویی تشریف دارنااااااااااااااااااااااا بیشتر از این پیش بره امریکا ما رو خورده خخخخخخ من که میرممممم افق اردووووو نظر خوبیه با هم دسته جمعی بریم اردو افق ولی ظرفیت پره وااااالا من که دیگه حرفی ندارم خخخخخخخخخخخ
پاسخ:خخخخخ عجب عجب....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 7 شهريور 1393 ساعـت 14:26 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |