:))))))))))))...

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

بخون اگه دوست داشتی انتقالش بده شاید چند ثانیه روت تاثیر داشت,

 

 چرا ما هميشه سر نماز خوابمون مياد؟    

     ولی تا ساعت سه شب برای ديدن يک فيلم بيداريم؟

  چرا هر وقت می خواهيم قرآن بخونيم خيلی خسته ايم؟     

   اما برای خوندن کتابهای ديگه هميشه سرحاليم؟     

  چرا اينکه يک پيام در مورد خدا رو رد کنيم انقدر راحته؟

ولی پيام های بيهوده رو به راحتی انتقال می ديم؟

چرا تعداد کسانی که خدا رو عبادت می کنند هر روز کمتر و کمتر ميشه؟

         اما تعداد بار ها و کلوب ها رو به افزايشه؟

یعنی ارتباط با خداوند انقدر سخته !!!!!!؟؟؟    

 در موردش فکر کنيد.        

اين پيام رو به دوستانتون هم بفرستيد.

99%شمااين پيام رونميفرستيد!!

 خدافرمودند:اگرمن رادرمقابل دوستانتان ردكنيد,,,

من هم شمارادرقيامت ردخواهم كرد!        

 اين پيام ارزش فرستادن داره

 ,,,, شايدفقط يه نفر به فكر

فرو رفت !!!!!!! حتما بخونید دوستای گلم

 

 

من جز اون 99% نیستم :))

چن نفر بفکر بیوفتن عافرین عمویی



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت13:21---1 بهمن 1393
ی بار دی
گه ازین کپی کردنیا بزاری ب جان دیوار میام کلتو با دیوار یکی میکنم
پاسخ:عی بابا به توچچچه من دارم رو ارادم کار میکنم اون شیطون هرکاری کرد نتونست جلومو بگیره خخ تو نمیخواد کپی کنی


شناسایی کن ببین کیم ب نظرت
ساعت21:33---30 دی 1393
تو هم الان جز همون ی درصدی ؟؟!!

ناجوووووور تحت تاثیر اون خط آخرت شدم
پاسخ:اره دیه خخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ چهار شنبه 24 دی 1393 ساعـت 16:32 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |