کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

 

 سلام ب همتون ......... سلام به دوستای گلم ...........خوش اومدین به وبم یا ن به وبتون خلاصه خوش اومدین دیگه خنده:D

 

اینجا قاطی پاتیه (QatyPati) ینی این که اینجا همه چی پیدا میشه از مطالب عاشقونه و طنز بگیرید تا مطالب دانلودی دیگه خلاصه همه چی درهمو قاطی پاتیه پس همه صفحه ها رو نگاه کنین اینم بدونید ک من وقت میزارم تا این مطالبو براتون میزارم پس وقتی اومدین مطالبو دیدین لاقل یه نظر خوشکو خالی بزارید تا من بیچارم دل خوش بشم اخم

 

درضمن اینجا فقط واسه سرگرمیه قسط توهین به هیچ کسیرم ندارم من پس چیزی نگین که ناراحت بشم خب حالا برید برید مطالبو ببینین درضمن بازم میگم نظر یادتون نره;)

.

.

درضمن اگه یه سری به روم منم بزنین خوشحال میشممم قدمتونم روی چشمممم

parvanechat.com

 

من تقریبا توی همه ی شبکه های اجتماعی عضوم اگرم دیدین عضو نیستم بگین بهم عضو میشم خخخ

آیدی من همه جا 

kayvannafas

هستش فقط

آیدی لاینم

kayvannafasi

هست

اگه کارم داشتین میتونید لاین ادم کنین.....

 



نظرات شما عزیزان:

امی
ساعت0:39---8 شهريور 1394
داداشم دلم برات اندازه سوراخ جوراب مورچه شده
پاسخ:اوه یس امی خانوم خخخ کجای کوشی؟ من نیستم هیچ جا خخ


آرمان
ساعت21:06---4 فروردين 1394
داداش وبلاگت خیلی قشنگه
پاسخ:مرسی دادا فدات ..دمت گرم سریدی


paniz
ساعت20:41---10 اسفند 1393
سلام کیوی کی اومدی تو بازار تازه دیدمت

ب هر حال اومدی تو بازار
پاسخ:سلام ابجی هه


هانیه 
ساعت20:03---30 دی 1393

جگره وبت جیگره!!!!
به منم سری بزن
پاسخ: مرسی ... چشم ابجی گلم حتما میسرم بهت



آقایی و خانومی سفیدپوش
ساعت16:59---24 دی 1393
سلام دوست عزیز چه وب قشنگی..به ماهم سر بزن
پاسخ:مرسی :))


پانیذ
ساعت8:41---21 دی 1393
همه رو اسکول کردی رفت
پاسخ:خخخخ خو چی کار کنم اعصابم خورد میشه نفهما بلد نیستن نظر تبلیغاتی بزارن .. واسه پست اول نیگا چی نوشتن :|


پانیذ
ساعت21:36---13 دی 1393
ی سوال آقای مدیر ت واتساپ لاین و ...

گروه داری ؟؟
تو بیتاکم هستی؟؟؟؟؟
پاسخ:عاغا من همه چی دارمممممم هرچیم نداشتم بهم بگین تا بسازم


پانیذ
ساعت21:24---13 دی 1393
آفرین خوب داری پیش میری موفق باشی موفق

آهنگت خیلی خوبه داداشم ت الویتای بعدیت آهنگ نفس آقای پاشایی رو بذار با ی تیرر دو نشون بزن
پاسخ:مرسی اجی پانیذممم با حمابتای خودته که دارم خوب پیش میرم گلم..... خخخخخخ خیلی وقته تو فکرمه ولی پیش نیومده بزارمششششش


دختربد
ساعت10:50---10 دی 1393
وبت قشنگه خیلی ب منم اگ خواستی سربزن مرسی لاااااایک
پاسخ:چشم سر میزنم..مرسی ک سریدی


آتــنا
ساعت0:28---16 مهر 1393
آمــی راس میگه زودباش برا خـودت بابا پیدا کن خخخخخخخ
وگرنه میـکشمت
پاسخ:تو خلط موکنی بجوووررر گگگ بعدشم تو منو نکش بپا اون خشته نخوره تو سرت خخخخ


بچــه بـد
ساعت18:43---14 مهر 1393
باباتم انتخاب کن مامانت تنهاس
پاسخ:واااااااا بابامو باید مامانم انتخاب کنه مامانم با بابام کار داره من ک کاریش ندارم خخخخخخ


آتــنا
ساعت15:44---14 مهر 1393
ننــه بـزرگ دیگه کـیه؟؟؟؟
پاسخ:ارامیس دیه خخخخخ ننه بزرگمه لامصب خخخخخخ


آتــنا
ساعت1:25---13 مهر 1393
وبــت خــیلی باحاله نــی نـی کوشولو

پاسخ:قرفونت مامانی مال خودته قابلتم نداره :))))))))
پاسخ:مامانی ب ننه بزرگ سلام برسون خخخخ


سایدا
ساعت17:38---6 مهر 1393
سعی میکنم نظر یادم نره
پاسخ:مرسیییییی خخخخخخ


aida
ساعت18:28---14 شهريور 1393
اومدم تو چت باکست سلام دادم نبودی رفتم وبت سرگرمی خوبیه من ایدای اس ام اس چتم دیه نشناختی اس ام اس چت؟؟
پاسخ:اووووووو اجی ایدای گلم عاغا افتخار دادی ایدا خخخخخ اره چن روز نبودم وبمو کردن ضد پسر اه اه خخخخخخ شناختمت بازم بی اینجا خوشحال میشم


الهه
ساعت17:25---8 شهريور 1393
سلام وب منم بیا ....
ادامه شمار تو بگو چرانصفه گذاشتی..
پاسخ:وا شماره منو میخوایی چیکار بیا خ شاید بهت دادم خخخخخخ تازه اگرم برات مهمه بگرد پیداش کن اخرین شمارش از 5 بیشتره دیه وبتم میام چشم


زهرا
ساعت15:24---8 شهريور 1393
سلام من یه عاشق و دیوونه ی مرتضی پاشایی ام...
فک کنم بشناسیم....نــــه؟
پاسخ: خخخخخخخ اره اجی زهرا چرا نشناسمت مرسی ک سر زدی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ یک شنبه 19 مرداد 1398 ساعـت 15:28 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |