اهاییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!؟!؟!؟!؟!؟!....

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

اهاییییی؟؟؟؟؟!!!!!!؟!؟!؟!

اهاییییی توییییی که بهت میگم عشقم کاش فقط عاشقت بودممممم میفهمی؟؟؟؟!!!هه

دارم میمیرم از عشقت دارم ذره ذره اب میشم از عشقت هلاکتم میپرستم عشقم...... 

میدونی چیه تو عشقمی جونمی نفسمی تمام وجودمی هستیو نیستیمی میپرستمت با تمام وجود...

یادت نره همیشه دوست دارمااااااااااا  یادت نره تو فقطو فقط مال خودمیااااااااااااا نمیزارم مال کسی دیگه باشیااااااا عمراااااااا...

 

عشقه من.. 

میخوام دنیا نباشه اگه اونی که دنیامه نباشه...

 

تا ابد عاشقت میمونمم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت22:15---15 آذر 1393
لـاو تـرکـونـدنـتون تو حـلقـومم
پاسخ:بزار خودم از پهلو میکنم تو حلقومت


nafas
ساعت14:48---6 آذر 1393

اصلننننننن گلممممم منم بت ایمان دارم
پاسخ:بایدم ایمان داشته باشی عشقکممممممم دنیای من زندگیم هیچ وقت ولت نمیکنممممممم



nafas
ساعت16:29---4 آذر 1393
عشقتم عاششقتهههههه مطمعن باش
پاسخ:هه کاش فقط مطمعن بودم ایمان دارمممممممم اصلا بین منو تو شک هست خانومیم؟؟؟؟؟


elham
ساعت15:53---30 آبان 1393
تنهايي بد است ...

اما بدتر از آن اينست که ...

بخواهي تنهاييت را با آدم هاي مجازي پر کني ...

آدم هايي که بود و نبودشان ...
به منم سر بزن
پاسخ:چشم اگه تونستم حتما سرمیزنم بهت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ چهار شنبه 28 آبان 1388 ساعـت 22:51 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |