خخخخخ.......

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

:زن به شوهرش
تو هیچ وقت منو دوست نداشتی
:مرد یه نگاهی به بچه هاش کردوگفت
پس من اینها رو از گوگل دانلود کردم

 

عزیزم اگه دوست نداشته باشم هیچ وقت ازت بچه دار نمیشم گرفتی ک چی میگم ؟؟؟خخخ 

اگرم بعد بچه دار شدن فک کردی دیگه دوست ندارم بازم اینو بدون اگه دوست نداشته باشم ب ثانیه نمیکشه میرم دادگاه طلاق پس تا وقتی باهاتم بدون دوست دارم ک هنو باهاتم



نظرات شما عزیزان:

پانیذ
ساعت12:29---6 آذر 1393
انشا... عشقتون جاودانو پایدار

ولی کیوی این زیر مطلبت رفتی توضیح دادیرو تشکر کردم در ضمن خوبشم می فهمم خ
پاسخ:خخخخخخ ایشالاااااااااااااا


پانیذ
ساعت12:22---29 آبان 1393
ببین خرم خودتی
دیشب خوابت میومد نفهمیدی اصلاا نگرفتی
دیگه منگل بازی در بیاری میام میزنمت ها جلو نفست

پاسخ:هووو واسا بینومممم یاواش یاواش خخخخ تو جرت داری چپ چپ منو نگا کن ببین نفسم چیکارت میکنه خخخخخ اصلا عاغا مغز من از عشق زیادی خراب شده لامصب منظور نمیگیرمم خخخ واضح توضی بده ببینم خخ


پانی
ساعت20:57---28 آبان 1393
میگم مرسی از توضیحات
پاسخ:کدوم توضیحات؟؟؟خخخخ عاغا این مطلب رمزیه بوخودا شماها چیزی ازش نمیفهمین خو عی خداااا


درسا
ساعت21:23---27 مهر 1393
خدا شفا بده
پاسخ:اسممونو نوشتیم تا جوابش چی بیاد خخخ بعدشم ای مطلب رمزی بود مطمعنا جنابعالی هیچیشو درک نکردی فقط اون مشترک مورد نظر میتونه بفهمتش


nafas
ساعت15:51---14 مهر 1393

پاسخ:عزیزم چیه قیافتو اینجوری کردی؟؟؟؟؟؟؟ کوفت نخند جدی گفتم خخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ شنبه 12 مهر 1393 ساعـت 16:2 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |